Meezing Matthaus Passion- Laurenskerk Rotterdam

Meezing-Matthäus-  Zaterdag 14 MAART 2020

Laurenskerk, Rotterdam

10:00- 17:00 Repetitie en Afsluitend concert vanaf 19:30

Ken je het principe van de Meezing-Matthäus? Iedereen mag meedoen deze dag, van Matthäus-beginner tot ervaren koorzanger. Heel bijzonder: als deelnemer kan je op 28 maart, de dag van het concert van Toonkunst, vanuit de zaal enkele delen meezingen!

Onze Meezing-Matthäus onderscheidt zich van andere meezing-uitvoeringen door de steun van de Toonkunstzangers. Zij kennen het werk door en door; dit belooft hoge kwaliteit en veel zangplezier voor iedereen.

Video:https://smp2020.toonkunst.nl/meezing-matthaus

We gaan aan de slag met hoogtepunten uit Bachs Matthäus Passion, de grote koordelen: opening en slotkoor van het eerste deel, het slotkoor, en natuurlijk ‘Sind Blitze, sind Donner’.

In de ochtend werken we met een pianist, vanaf de middag komt het orkest Collegium Delft erbij en hoor je het totaal ontstaan. Aan het eind van de middag sluiten de schoolkinderen zich aan, die ook bij het concert op 28 maart mee zullen zingen.

We sluiten de dag af met een Avondconcert van ongeveer anderhalf uur muziek uit de Matthäus Passion. Vrienden, familieleden en bekenden: een kaart bestel je hieronder voor slechts € 10!
Meedoen aan de Meezing-Matthäus kost € 35 per persoon (t/m 18 jaar en studenten € 28). Een combi-kaart met het slotconcert van 28 maart kost € 55.

Aanmelden: www.toonkunst.nl