Korte Workshop Opera: Monique Krus & Maria van Nieukerken

Voorafgaand aan twee concerten van Kamerkoor Toonkunst Rotterdam kunt u meedoen aan een korte workshop!

–          Vrijdag 27 januari 2017, 19:00,  Oude Wetering, De Spreng, Kerkstraat 50

–          Zaterdag 28 januari 2017, 19:00- Rotterdam, Pelgrimvaderskerk, Aelbrechtskolk 20

Tijdens het programma ‘Storm & Liefde’ gaat de opera ‘Lippijn, een sotternie’ in premiere!

In deze workshop licht Monique Krüs haar compositie toe én studeren de deelnemers ook de ‘partij voor het publiek’ in! Want…: ook het publiek heeft een rol in deze koor-opera!

Daarnaast kunnen de deelnemers zelf verschillende fragmenten zingen uit de opera. Wat is het verschil tussen een dramatisch gegeven spreken, roepen of zingen? Wat doet dit met jezelf, en hoe komt het over?

Info: www.toonkunst.nl

flyer-toonkunst-rotterdam-stormliefde_lr