PA’dam zingt 19 juni LIVE in Amsterdam

PA’dam: Solo & Samen

Zaterdag 19 juni 2021, 19:30 Waalse kerk Amsterdam

PA’dam olv Maria van Nieukerken m.m.v. Charlie Bo Meijering, piano

Op het programma onder andere:

W.A. Mozart Requiem – Kyrie & Dies Irae

Armstrong- What a wonderful world

Fauré- Cantique de Jean Racine

Rheinberger-  Abendlied

Mendelssohn- Abschied vom Walde

Cage – Story

Forrest- Good night dear heart

In Solo & Samen hoort u twaalf PA’dam zangers solo én samen in een gevarieerd programma met herkenbare pareltjes en avontuurlijke nieuwe muziek.

Publiekslievelingen als Fauré’s Cantique de Jean Racine en Abendlied van Rheinberger, maar bijvoorbeeld ook de betoverende akkoorden van Forrests Good night, dear heart.

Twee delen uit Mozarts Requiem zullen te horen zijn in een nieuw jasje, de koorpartijen zijn ongewijzigd, maar in opdracht van PA’dam heeft componist Gustavo Trujillo een échte piano-versie gemaakt. Dit is alvast een voorproefje van onze concertserie rond Mozarts Requiem in het najaar!

U hoort het spetterende spreekstuk van John Cage Once upon a time, the world was round, and you could go on it… Deze tekst heeft in het afgelopen jaar zéker een andere dimensie gekregen. Maar…als je goed blijft kijken en luisteren is er zoveel moois te beleven: What a Wonderful World van Louis Armstrong.

PA’dam treedt op als ensemble, daarnaast zullen enkele PA’dam zangers in een mooi solo lied te horen zijn! Kortom: een boeiende mix van muziekstijlen, klanken, spreken en zingen, Solo & Samen…

Kaarten bestellen? info@padam.nu