Marekerk Leiden

PA’dam zingt(!) BACHS Goldbergvariaties m.m.v. Vincent Bijlo als J.S. Bach. J.S. Bach/ arr. G.A. Trujillo- Goldbergvariaties. PA’dam & Barokensemle Accademia Amsterdam Vincent Bijlo- J.S. Bach Libretto- Machteld van Bronkhorst o.l.v. Maria van Nieukerken Met om 18:30 een workshop o.l.v. Gustavo Trujillo & Maria van Nieukerken Bachs Goldbergvariaties in een unieke vocale en theatrale bewerking. Lees hier meer! Kaarten bestellen? Klik hier!

Keyserkerk Middenbeemster

Aegtenkapel Amersfoort